[Pictures/me2day] Dara is looking for a best choice?


2NE1  Dara updated her me2day and she is looking for a best choice?


Original message:
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 댓글에 추천해준 많은 프로그램들이 있네요 ㅋㅋㅋ 땡큐땡큐!!^^ 근데 이시간대에… 뭘보는게 최고로 좋을지.. 좀 더 생각해보겠음다! ㅋ으히히히!!! 쫌만 기둘렸다가..^_^ 그럼 전 이만 휘리릭!
In English:
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ There are a lot of recommendations in the comments ㅋㅋㅋ Thank you, thank you!!^^ But this time… looking for the best choice.. I’m going to think a little more! ㅋ Hehehehe!!! Wait a little..^_^ Then a former *not sure*!
 
She's also bored?! She asked for some recommendations of what to watch on TV.

 Original message:
와쌉? 오늘은 화요일..! 아 심심하네요 ㅠㅠ 연습 하고 스케줄 하는 동안에도 잠깐씩 쉴때 심심할때가 있거든요~ 흠 티비 뭐 재밌는거 안하나?! +.+ 재밋는거 있음 좀 알려죠요~ ^^
In English:
Wassup? Today’s Tuesday..! Ah, bored ㅠㅠ So bored in between practice and my schedules~ Hmm, what’s good on TV?! +.+ Let me know~ ^^
To whoever knows what's good on TV, tell Dara now!
_____________________________

I can't wait to hear some news for their comeback!

REPORTING CHRIZZYCRAZY@DKPOPNEWS.NET