[Pictures/me2day] Dara's reaction to 2NE1 To Anyone


Sandara Park just updated her me2day after the release of their show preview.

She said

2ne1 tv 시즌 투… 재밌겟다..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ㅋ[D-13]

Translation

2ne1 tv season 2.... is very good..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ㅋ[D-13] 
 She also included a picture with a word READY!

check here if you haven't seen the teaser

cr: source: Dara's me2day
trans: chrizzycrazy
reporting chrizzycrazy@dkpopnews.net