[Me2Day] 2NE1's Dara Me2Day update !


ORIGINAL: 와쌉?!? ^.^ 우린 지금 창원~! 공연하러왔지용~! 근데 길바닥에 이게 써져있길래 찍었어요!ㅋㅋㅋ 아파~ 아파~ 아아파아아~ 신기하죠?!?사실.. 아파트 라고써있는건데 리다가 아파만 보고 아판줄알고 아파라고!ㅋㅋ허당리다! 앗 잠시후 음중 고고고~! 박수쳐어~!^.^

TRANSLATION: Wassup?!? ^.^ Now in Chang Won~! We came in order to perform~! Took a picture of the painful road surface!ㅋㅋㅋ Ouch~ Ouch~ Ooouuuch~ Isn’t it marvelous?!? It’s true.. *Outside the apartment, the leader only saw ‘ouch’?*!ㅋㅋ Empty leader! Ah, later there will be music go go go~! Clap your hands~!^.^



ORIGINAL: 미쿡에서 ㅋㅋㅋ 이제는 밝힐수있다~~~~!!!^^ㅋㅋ 윌아이엠 오빠 집에서ㅋㅋㅋ 봄과 다라~

TRANSLATION: In the US ㅋㅋㅋ Can talk about it recently~~~~!!!^^ㅋㅋ At Will.e.em oppa’s houseㅋㅋㅋ Bom and Dara~




ORIGINAL: 캔노바디 뮤직비디오 촬영중~ 여신 요가봄 씬에서~ 응원하러갔다가 리다가 몰래 찍어서 보내준 사진!ㅋㅋㅋ 장시간 앉아서 촬영한거라 다리가 많이 저리고 아팠던 봄.. 쉬는시간에 잠시 다리피고 쉬는중 ㅋㅋ 오올~~~! 발바닥도 여신인데?^^ㅋㅋㅋ

TRANSLATION: Shooting the ‘Can’t Nobody’ music video~ Bom’s yoga scene~ Leader took the picture secretly in order to cheer her on!ㅋㅋㅋ Took the picture where Bom sat a lot with her sore legs.. Resting her tired legs during break time ㅋㅋ Credit to the soles of her feet?^ㅋㅋㅋ


Credit: AA-CHAN