[Picture] Dara uploaded photo of CL on me2day!



오늘 초큼 우울해보이는 씨에루…ㅠㅠ 씨에루의 기분이 좋아지려면 어떡게 해야될까요?!? 우린 지금 ktx 타고 구미로 이동중~!ㅋ 씨에루는 쿠키를 냠냠! 아가린 ktx 첨타봣다고 촌스럽다고 내가 놀렷어요!!!ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


Today CLroo looks a little gloomy...ㅠㅠ How should I get CLroo to feel better?!? We're on the ktx right now, on the way to Gumi~!Ke CLroo is munching on a cookie! Babylin said it's her first time riding the ktx, so I teased her about how country-like she is!!! ke ke ke ke ke ke ke ke ke ke ke

Credits to YGLadies.com for the translation!