[Picture] Dara uploaded photo with Se7en on Me2day!


Original message:
오늘 우리 와이지 식구들 다 모여서 연탄나르기를 했어요! 다들 얼굴에 즐거운 미소를 띄며 일을하는 모습을 보니 기분이 참 좋았어요! 행복한 하루가된거같아요! ^_^ 일끝나고 먹는 오뎅은 정말 너무 맛있었어요! 최고!!!ㅋㅋㅋ우린 이제 연습하러 고고고~!^.^
In English:
Today, the YG family gathered together and carried wood! The happiness can be seen in our faces and we have a really good feeling! It appeared to be a great day! ^_^ When the work was done, we had some delicious oden! Awesome!!!ㅋㅋㅋ Now we’re off to practice gogogo~!^.^
creditAA-CHAN