[Me2Day] Dara Posts Up Parody Pictures And Is Headed To Time Square









옛날 옛적 합정동에 놀자 고등학교가 있었다!!! 평화롭던 어느날.. 놀자고등학교에 나타난 전학생이 있었으니~ 바로바로!!! 이채린 학생!!! 빠밤!!! 채린이는 매력이 철철 넘치고 공부도 잘하는 엄친딸이었던것이다!!! 그런 그녀를 시기한 학생이 있었으니..두둥 ㅋㅋㅋ

Once upon a time, in Hapjeongdong, there was Nolja High Schooll!!! It was a peaceful day… Then a transfer student appeared to Nolja High School~ Suddenly!!! Student Lee Chaerin!!! Ppabam!!! Lee Chaerin is a very charming “it girl” who also overflows with intelligence (T/N: 엄친딸 literally means “daughter of my mother’s friend,” which is slang for a girl who is perfect at everything.”)!!! And because of this, the other students befcame jealous… Dudung Ke ke ke

Update 5:

인기짱 채린을 시기한 자칭 학교짱 달옹!!!ㅋㅋㅋ채린에게 빙을 뜯으려한다!!! “야! 너 오백원 내놔!!!ㅡㅡ+” 하지만… 하지만… 아동케~! 하는 채린…ㅠ.ㅠㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Jealous of famuos Chaerin, Darong who calls herself number one!!! Tries to take away Chaerin’s money!!! “Ya! You, give me five hundred won!!! ㅡㅡ+” But… but… ChaeRin who acts~! Like “I don’t care”… ㅠ.ㅠ Ke ke ke ke ke ke ke ke ke ke ke

Update 6:

전스케줄을 마치고 후다닥 영등포 타임스퀘어로 가는중!!! 비도 오고 차가 너무 막히네요!!!ㅠ.ㅠ 안돼에~!!!! 빨리 가고싶은데!!!! 초큼만 기다려요! 우리 곧 보네요?!? ^0^ 설레여~! 캭!!! 타임스퀘어로 카몬!!!

After finishing our schedules, we are now headed to Yongdungpo Time Square!!! It’s raining, so the car is going too slow!!! ㅠ.ㅠ Noooo~!!!!! I want to go faster!!!! Please hang on a second! We will see each other soon, right?!? ^0^ I’m so excited~! Kya!!! Time Square, come on!!!

Credits:

Source: http://me2day.net/21dara

Translated by: BlackjackBelle@OhDara/ SlaveTranslator@WeLoveDara + DCQyd@Twitter