[Me2Day] More and more Dara's Me2Day updates!




Original message:

우릴 열심히 촬영중인 씨피디님의 손 ㅋㅋㅋ 뭐~야?!? ㅋㅋㅋ 씨피디? 엘피디? 채피디? 린피디? ㅋㅋㅋ 암튼! 2ne1 tv 시즌 2!!! 많이 봐주세요~!^.^ 닥본사 고고고~!

Translations:

This is C PD’s hand working hard at filming ㅋㅋㅋ Wh~at?!? ㅋㅋㅋ C PD? L PD? Chae PD? Rin PD? ㅋㅋㅋ 2NE1 TV Season 2!!! Watch it a lot~!^.^ Go go go~!

[3 MORE UPDATES UNDER THE CUT]


Original message:

누구 신발일까욧?!? ㅋㅋㅋ 펭귄같애 ㅋㅋ 귀여워~~~!!!ㅋㅋㅋ 엠 아 엥 끼 와~! 엠 아 엥 끼 와~!

Translations:

Who do these shoes belong to?!? ㅋㅋㅋ Like a penguin ㅋㅋ Cute~~~!!!ㅋㅋㅋ M A ENG GGI WA~! M A ENG GGI WA~!

Original message:

이 귀여운 신발의 주인은 바로 밍끼!ㅋ m i n z y 아니죠~ ㅋㅋ m i n 끼 y ~ 에요 ㅋㅋㅋ 엠 아 엥 끼 와~ 엠 아 엥 끼 와이~!ㅋㅋㅋ

Translations:

The owner of these cute shoes is rightly, Mingi!ㅋ ‘m i n z y’, no~ ㅋㅋ It’s ‘m i n ggi y’ ~ ㅋㅋㅋ M A ENG GGI WA~ M A ENG GGI Y~!ㅋㅋㅋ


Original message:

몇일전 싸인회햤자나요~ 우리가 그렇게 팬분들 만날 기회가 없어서인지 그날 굉장히 ㅋ 새로운 경험이엿어요! 가까이서 직접 만나구 얘기도 하규~ 애들도 맨날햇으면 좋겟다그러구 되게 재밋엇어요^^ 팬분들의 사랑을 고냥 듬뿍 느낄수잇엇죠!^.^꺅!!! 쪼아! 맘에드뤄어~!!!

Translations:

A fansigning few days ago~ We couldn’t meet everyone that we wanted to in person that day ㅋ It was a new experience! Also, a direct meeting up close~ Also, the children had a great time that day^^ There was the possibility of seeing everyone’s feelings!^.^ Kkyak!!! Great!

Source: Dara’s Me2day

Credit& Translations by: AA-CHAN