[Me2Day] DARA: "Dadoong's complaint!"


ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 다둥이의 하소연! “가사가 다 영어에요!ㅠㅠ 나처럼 영어랑 친하지않은 사람들은 어쩌라고~~~ㅠㅠ” 라고하네요 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 다둥아 ㅋㅋㅋ 내가 도와줄게!!! ^.^ 걱정마!!!ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Ke ke ke ke ke ke Dadoong's complaint! She's saying, "The lyrics are all in English!ㅠㅠ What should the people who aren't familiar with English do, like me~~~ㅠㅠ" Ke ke ke ke ke ke Hey Dadoong ke ke ke I'll help you!!!^.^ Don't worry!!! Ke ke ke ke ke ke ke ke

Source: Dara's me2day
Translated by GEE@ygladies.com